Rederij Doeksen: nieuwe boekingsflow en ticketmachine
Holder Blog
Chris Obdam

Rederij Doeksen: nieuwe boekingsflow en ticketmachine

  • Chris Obdam
  • 21 Mar 2012

1 miljoen boekingen voor Rederij Doeksen
Rederij Doeksen heeft een mooie mijlpaal bereikt. Sinds de invoering van de boekingssite  heeft Rederij Doeksen 1 miljoen boekingen verwerkt.

De boekingssite is gelanceerd in 2006. Sindsdien zijn de online boekingsmogelijkheden steeds uitgebreid en verbeterd. Zo kwam er in 2009 een mobiele boekingssite (http://m.rederij-doeksen.nl).

Voor al deze uitbreidingen en verbeteringen werkt Rederij Doeksen samen met internetbureau Holder.

Nieuwste versie boekingstool Rederij Doeksen online
De nieuwste versie van de boekingstool draait vanaf 14 maart 2012. Hierin zijn de suggesties van reizigers verwerkt. De volgorde in stappen die een reiziger voor een boeking zijn eenvoudiger en logischer geworden. Bijvoorbeeld: als de reiziger zijn kenteken invoert, wordt automatisch de autocategorie ingevoerd.

Ook is het mogelijk om ook andere producten bij te boeken, zoals een CO2-neutraaltoeslag.

Deze vernieuwde boekingsflow is razendsnel en gebaseerd op moderne JavaScript technieken. Hierdoor kan de boekingsflow een grote stroom bezoekers aan. De volgende miljoen boekers zijn dus geen enkel probleem.

Ticketmachine: direct met de boot mee
Sinds kort staat in de hal van Rederij Doeksen een ticketmachine. Deze werkt net als een treinkaartjesautomaat: de reiziger kiest een beschikbare afvaart, boekt, betaalt via pin/creditcard, print het ticket uit en kan mee met de boot. Dit kan door de aansluiting van de ticketautomaat op de bestaande API.

 

Ontvang maandelijks interessante artikelen in je mailbox.

Chris Obdam

Chris Obdam

Founder

Als creatieve duizendpoot is Chris nauw betrokken bij de realisatie van de online producten. Zo wordt een goed online product uitmuntend.

back

Laat je gegevens achter.